sobota, 23 kwietnia 2016

PaperMona gościnnie w Cherry Craft :)))

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj na blogu witamy naszą Gościnną Projektantkę - Monikę Węclewską, czyli paperMonę
http://papermona.blogspot.co.uk/

 
PaperMona napisała:
"Witam serdecznie,
Na mój gościnny występ przygotowałam kartkę urodzinową dla koleżanki. 
Jest ona bardzo pastelowa i zwiewna z delikatną tekturką i półperełkami. 
Użyłam świeżo zakupionego wykrojnika Spellbinders Grand Stately Circles, moje ulubione wykrojniki Tonic Studios i okragły wykrojnik z przeszyciami Memory Box.
Listki Crafty Ann wycięłam z białego papieru wizytówkiwego i potuszowałam je tuszem distress; shabby shutters.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was:))
Pozdrawiam
 
paperMona"
 
 
 



 
 
śliczna :))) - a wykrojniki też mnie zachwyciły :))))
 
pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wiśni7

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.