wtorek, 19 kwietnia 2016

Justeczkowymiszmasz gościnnie w Cherry Craft :)

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj na blogu witamy naszą Gościnną Projektantkę - Justynę Witczak z bloga http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/
 
Justyna napisała:
"Exploding Box na rocznicę
Dwudziesta piąta rocznica ślubu zasługuje na wyjątkową oprawę. Exploding box wydawał mi się oczywistym wyborem. Gdy zobaczyłam kolekcję "Królewski romans" Galerii Papieru, to od razu chciałam je wykorzystać. Jak dla mnie pasują idealnie.  W środku rocznicowego pudełka znalazła się zakochana para, tańcząca wśród kwiatów. I oby miłość kwitła kolejne 25 lat.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inspiracja :) "
 
ja uważam, że praca jest urocza :))) - na pewno obdarowanym bardzo się spodoba :))))
 
pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wiśni7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.