sobota, 30 kwietnia 2016

Nasza druga nowa projektantka - Magda R :)))

I witam ponownie :))
a teraz przedstawię drugą zdolną dziewczynę, która dołączyła do naszego DT Cherry Craft.
Magda R
 

 
Magda napisała kilka słów o sobie:
 
"Ogromnie się cieszę, że mogę dołączyć do DT Cherry Craft.  Scrapbooking odkryłam przypadkowo, najpierw zaczęłam przeglądać blogi z cudnymi pracami, a dwa lata temu zaczęłam tworzyć, głównie kartki okolicznościowe, exploding boxy, czasem albumy. Niedawno rozpoczęłam swoją przygodę z mediami. Jest to moja pasja, wspaniały relaks i zabawa :) 
Moje prace można znaleźć na fanpage’u na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/Handmade-by-MR/827381620637137?ref=hl  Mam nadzieję, że uda mi się choć troszkę czasem Was zainspirować :)"
 
 
A tutaj kilka prac Magdy - które mnie zachwyciły :)))
 


 
Serdecznie obie dziewczyny witamy i już nie mogę doczekać się Waszych inspiracji :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.