czwartek, 31 marca 2016

Wyniki Wyzwania #16 - Żonkile i tulipany

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj ostatni dzień marca - więc czas na wyniki naszego ostatniego wyzwania
 
 ŻONKIELE i TULIPANY
 
Z przyjemnością ogłaszamy, że tytuł najlepszej - najładniejszej pracy
w tym wyzwaniu 
otrzymuję
 
hobby kasia i jej wianek :)))
 
 
Hobby Kasia otrzymuje bon na 30 zł do wydania w sklepie Cherry Craft , banerek oraz możliwość wystąpienia jako nasza gościnna projektantka w majowym wyzwaniu.
 
 

 
Wyróżniliśmy jeszcze trzy piękne prace
 
 
 
 
 
 
Dziewczyny otrzymują od nas banerek
 

 
oraz jako nagrodę pocieszenia otrzymujecie jednorazowy rabat -15% na zakupy w sklepie Cherry Craft :))
 
(by odebrać nagrodę (kod - ważny 3 miesiące)  proszę o meila: sklep-cherrycraft@o2.pl do 30 kwietnia 2016)

A 4 kwietnia zapraszamy na nasze nowe wyzwanie :)))
  
 
pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wisni7

4 komentarze:

  1. Ooooo! Jak mi miło! Serdecznie dziękuję za wyróżnienie! Dobrze, że to wczoraj ogloszone, bo dzis byłoby mi trudno uwierzyć, że to o mnie chodzi... ;) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gorąco dziękuję za wyróżnienie :) Emilka papierowa kurka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również gorąco dziękuję za wyróżnienie :) Emilka papierowa kurka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.