środa, 4 listopada 2015

CANDY z okazji 1 urodzin :))

 Witam Was bardzo serdecznie,
wiecie, że to już rok minął od kiedy ruszył nasz blog i sklep www.CherryCraft.pl 
Dlatego z tej okazji chcielibyśmy Wam serdecznie podziękować - za wszystkie zakupy, które zrobiliście w naszym sklepie, za odwiedzanie naszego bloga i facebooka, za to że dzięki Wam nasz sklep może się rozwijać i powoli poszerzać swoją ofertę :)))
i w ramach naszego podziękowania mamy dla Was CANDY :)))
 


 
Candy rozpoczyna się dzisiaj - 4 listopada i trwać będzie do 24 listopada 2015 roku.
 
Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam do zabawy...
 
Zasady są proste:
* na swoim blogu na pasku bocznym lub w poście umieść powyższe zdjęcie z linkiem zwrotnym
* zostaw pod tym postem jeden komentarz w którym wyrazisz chęć wzięcia udziału w candy i jeśli chcesz napisz nam czego Twoim zdaniem brakuje Ci w naszym sklepie :))
 
Losowanie 30 listopada :)))

63 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku! Bardzo miło, najpierw post z wyzwaniem do którego się przymierzam a teraz Candy. Ręka w górze, zgłaszam swój udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne Gratulacje z zyczeniami dalszych sukcesow:), oczywiscie z radoscia biore udzial w zabawie:), ja poprosze wiecej stempli - zwlaszcza gorjussek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę najlepszego z okazji pierwszych urodzin!!! Zgłaszam chęć udziału w candy...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam, życząc wszystkiego najsympatyczniejszego z okazji urodzin! Niech Wam kolejne mijają, a klienci dopisują.
    Mnie brakuje stempli Gorjuss od Santoro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Roczniakowi wszystkiego najlepszego życzę i oczywiście przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejnych udanych lat i wielu nowych klientów :)
    Przydałby się większy wybór tekturek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Roczku;) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! Sto lat! Ten pierwszy to tylko dobry początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również gratuluję Roczku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    czego brakuje w sklepie? pisałam już na fb - media: jakieś mgiełki, farbki itp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie ustawiam się w kolejeczce do cukieraska :) A jeżeli chodzi o asortyment - jednobarwne kartony (najlepiej od DCWV :) )
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)))
    Z chęcią zapisuję się na candy.
    A czego brakuje może więcej tekturek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze życzenia i kolejnych owocnych lat!
    I oczywiście zgłaszam chęć udziału w Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat !!! Z chęcią biorę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja gratuluję roczku. Do zabawy zapisuję się. Tekturki - większy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku i życzę najlepszego z tej okazji:) Zgłaszam chęć udziału w candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie gratulacje !! Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i ustawiam się w kolejce :) Czego mi brakuje? Może więcej tekturek

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorące życzenia urodzinowe: aby każdy kolejny dzień przynosił nowych klientów i dzięki temu Wasz sklep ciągle się rozwijał. Sto lat :)) I oczywiście bardzo chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, kolejnych owocnych lat!
    Zgłaszam chęć udziału w candy.
    Czego brakuje w sklepiku?- Według mnie przydałoby się więcej tekturek i mediów np. perełki w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego co najlepsze. Dalszego rozwoju i zadowolonych klientów.
    Udział w candy? - oczywiście bardzo chętnie :)
    W sklepie przydałby się większy wybór masek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwieście, trzysta i czterysta
    Dużo inspiracji i zapału
    Z chęcią przyłączam się do udziału w candy :)
    Baner: Pudełko w piwnicy
    W sklepie przydałoby się więcej tasiemek, sznureczków i taki sprzęcik do wygniatania wzorków na papierze...
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego!!!!! Zgłaszam się do udziału w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez z checia dolacze do zabawy.
    Uwielbiam Wasz sklep- ja bym dolozyla wykrojnikow i np sznurkow roznych rodzajow

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również z chęcią się zapisuje :) jesli o mnie chodzi to dołożyłabym wykrojników - ale tylko dlatego że jestem wykrojnikowym maniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałości :) z okazji roczku, z chęcią przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O, dobrze trafiłam! :) Mi brakuje stempli z literkami w ciut większym rozmiarze, niż kilka milimetrów. Szukam od pewnego czasu i nic fajnego nie mogę znaleźć. Te literki, które mam, są ciut za małe. :(

    No i gratuluję rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! I ja wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja biorę udział. Gratuluję rocznicy i oby jak najwięcej rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział! Banerek wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  32. Każda taka rocznica napawa dumą, gratuluję sukcesu i życzę kolejnych rocznic. Niech dobra passa trwa. Oczywiście ustawiam sie w kolejce po słodkości, a w rewanżu dla wszystkich chętnych zapraszam na moje, również rocznicowe, CANDY, na blogu:
    marzka30.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje i życzę sto lat ( i więcej) w zdrowiu, które pozwoli na realizowanie Twoich twórczych pasji!
    Z przyjemności zagram o urodzinowe cukierki:)
    zaś w sklepiku rozwinęłabym dział pasmanteryjny- wstążki, kokardki i koronki, to coś co niemal każda scraperka lubi.

    Pozdrawiam,
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic ,coraz szerszego grona klientek i wielu produktów na półkach :-))) Chętnie wezmę udział w tej zabawie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego naj naj, dziekuje za mozliwosc wziecia udzialu w zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
  36. pozdrawiam i z życzeniami sukcesów staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  37. Radości, szczęścia moc!!!
    I ja chętna po tę wisienkę na torcie ;)

    Moim zdaniem można by w sklepiku zwiększyć wybór stempli "obrazkowych" różnych marek.

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja chcę się przyłączyć do zabawy oraz gratuluję rocznicy działalności, a poproszę o brokaty i koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę wszystkiego naj oraz kolejnych wspaniałych rocznic :)
    Z przyjenmością biorę udział w zabawie, uwielbiam kwiaty więc mogłby być większy wybór kolorów i rodzai :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się do candy:)
    baner: on the other side of stars
    W sklepie brakuje trochę sznureczków i taśm ozdobnych.
    I oczywiście 100 lat życzę

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Roczek to poważny wiek-wszystkiego najlepszego.
    Baner zamieszczony tu: http://m-kartki.blogspot.com/
    Oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Z okazji pierwszych urodzin wszystkiego najlepszego! Poczęstowałam się banerkiem: http://pasjazsercem.blogspot.com/ Chcialabym w waszym sklepie więcej tekturek i dziurkaczy.Pa,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego z okazji Pierwszej Rocznicy powstania Sklepu.
    Chetnie pobawię sie z Wami.
    Banerek u mnie na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego najlepszego z okazji Pierwszej Rocznicy powstania Sklepu.
    Chetnie pobawię sie z Wami.
    Banerek u mnie na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje z okazji Roczku! Oby było ich jeszcze wiele u Was :)
    A czego mi brakuje w sklepie? Chyba tylko przycisku 'kup wszystko' ;) i chwilowo paru pięknych dodatków Świątecznych, które niestety ktoś wykupił przede mną ...

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję roczku i życzę kolejnych lat :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat udanego biznesu :)
    Z radością przyłączam się do zabawy, a jako maniaczka wykrojników oczywiście życzyłabym sobie więcej wykrojników w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego najlepszego ;) Ja też się chętnie zgłoszę :)
    Moim zdaniem więcej stempli, wykrojników, mediów, szablonów i byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy i wszystkiego naj naj lepszego :) wielu inspiracji i nowych klientek :)
    A jeśli chodzi o sklepowe półki to ciężko przewidzieć czego brakuje. Każdy pewnie będzie miał inne zdanie w tym temacie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wkomponuję się w kolejkę gratulując roczku i życząc wielu kolejnych miłych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję i oczywiście zgłąszam chęć udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia dlatego zgłaszam swój udział w candy. Info o nim i banerek dodałam na moim blogu: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego urodzinowego! Zapisuję się i stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  55. To ja też się ustawiam :) kolejnych rozwojowych i udanych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce. W sklepie jeszcze media by się przydały

    OdpowiedzUsuń
  57. Sprawa załatwiona, powstał osobny post! Serdeczne życzenia powodzenia i wielu wielu klientów!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :) A nuż widelec....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kraina-zyczen.blogspot.com/2015/11/pierwsze-urodziny-cherry-craft.html

      Usuń
  58. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolejnych i kolejnych i kolejnych :)
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Z miłą chęcią się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Kolejnych wspaniałych lat :)
    Dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratulacje i wszystkiego najlepszego na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja się dołączam z życzeniami i z nadzieja na wygraną;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.