wtorek, 1 marca 2016

Cherry Craft na Craft Wawa 2016

W sobotę 27 lutego 2016 byliśmy na Craft Wawie w Warszawie :))))
Było bardzo fajnie, przemiła atmosfera, ciekawe rozmowy, nowe doświadczenia i bardzo sprawna organizacja - dzięki Studio75

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze ukwiecone stoisko :))))

Niestety mamy mało zdjęć, bo aparat został w domu :(((
 
 
 
a później w trakcie Craft Wawy miałam możliwość uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez Dorotę :))) dla odbiorców hurtowych zorganizowanych przez Studio75 :))
to były moje drugie warsztaty u Doroty i jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji uczestniczyć w jej warsztatach to szczerze polecam :)))
przemiła atmosfera i duża dawka cennej wiedzy :)))
 
Zdjęcia zapożyczone z bloga Doroty
 
 
 
poznawanie nowych technik :)))
 
 
 
pudrowanie :)))
 
 
moja prac w trakcie tworzenia :)))
 
 
 
 
te same produkty - a efekty różne :))))
wszystkie pięknie wyszły :))))
 
 
 
I moja praca :)))
powiem szczerze, że zakochałam się w stemplach :))) wcześniej jakoś do mnie nie przemawiały, tak samo jak inne mediowe pracę - ale powoli wsiąkam :)))
w pracach użyliśmy tekturki ze Scrapińca :)
 
 
W sklepie pojawiły się nowości i uzupełnienia produktów Studia75
 
 



pozdrawiam, Kwiat_wiśni7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.