czwartek, 3 września 2015

Dżoaśka w DT Cherry Craft



Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj czas na naszą trzecią projektantkę :))
a jest nią
 
Dżoaśka
 
 
A tutaj kilka słów co do Was napisała:
 
"Hej cześć i czołem!
Przemiło mi móc przywitać się z cherrycraftowym zespołem oraz z Wami-bloga odwiedzającymi już jako członkini DT :)
Nazywam się Asia Ładnowska-Matys, w blogosferze nazywana Dżoaśką. Moje prace możecie oglądać na fejsbukowym fanpage'u www.facebook.com/kartkotekadzoaski oraz na blogu www.kartkotekadzoaski.blogspot.com
Ciężko napisać o sobie w dwóch zdaniach... kocham papier! Początkowo tworzyłam głównie kartki, teraz lubuję się w boxach i albumach, staram się ciągle uczyć czegoś nowego :) Mam nadzieję, że od współtworzących tego bloga nauczę się duuuużo nowego, ale może też Dziewczyny i Was czymś zainspiruję... no to do zobaczenia! Bo od dziś będziemy widywać się regularnie :))
A, i jeszcze coś! Mała garść pastelowych inspiracji na dzień dobry :)"
 

 
 

 





Nam bardzo się podobają pracę Dżoaśki - a Wam?
 

Jutro zapraszamy na czwartą - ostatnio nową projektantkę :)
 
pozdrawiam, Kwiat_wisni7


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.