niedziela, 13 września 2015

black&grey od Dżoaśki :)

Dzień dobry!
Witam się z Wami po raz pierwszy we własnej osobie... za mną już pierwszy występ 'prezentacyjny' oraz pierwsza inspiracja wyzwaniowa, dzisiaj przyszedł czas na wpis osobisty :D 

Przygotowałam zestaw dla moich własnych ukochanych Teściów :-)
W prezencie na 30 rocznicę ślubu dostali od nas (całej szóstki Chłopaków i mnie-pierwszej córki;)) dwudniową wycieczkę do Wiednia.... a skoro wycieczka, to trzeba ją było ładnie zapakować:)
Tak więc papierek mówiący o tym, gdzie jadą i jaki będzie program opakowałam w kopertówkę wykonaną z mojego ulubionego UHaKowego pastela no.6 a do kompletu powstał album na zdjęcia z tej wycieczki - Tato kocha robić zdjęcia i, co najważniejsze, wywołuje je;) więc na pewno nie będzie to zbędna pamiątka, a coś, co się przysłuży.

Żeby całość nie była zbyt mdła i taka 'pogrzebowa', pochlapałam sobie trochę czarnym slapsh'em :)
Kopertówkę pociapałam gesso i posypałam brokatem :)


  

















W sklepie znajdziecie:

   



pozdrawiam ciepło niedzielnie :)
Dżoaśka






2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.