czwartek, 4 grudnia 2014

Wyzwanie #1 - z BAŁWANKIEM

Dzisiaj zapraszam na pierwsze WYZWANIE
- z BAŁWANKIEM -
 
 
Wyzwanie trwa od 4 do 24 grudnia 2014
 
A oto moja inspiracja:

 
 
 
Zasady są proste:
* należy wykonać pracę w której będzie widoczny bałwanek
* w wyzwaniu może brać udział każdy kto posiada bloga lub galerię
* praca musi być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana 
* można zgłosić tylko jedną pracę
* praca może być zgłaszana jeszcze na tylko dwa inne wyzwania
* nie trzeba używać produktów ze sklepu
* prace dołączamy za pomocą inlinkz - bezpośredni link zgłaszanej pracy, a nie do całego bloga

31 grudnia - ogłoszenie wyników :)))
Najładniejsza praca - wybrana przeze mnie otrzyma w nagrodę
- WYKROJNIK - Bałwanka :))) Marianne Design - CR1285



 

6 komentarzy:

  1. dziękuję za czujność :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy :) bardzo mi się podoba twój sklepik i blog ....bardzo klimatyczny to co lubię i oko cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem jak to sie stało,ale nie widze mojego bałwanka :( a byłam perwna,ze byłam na liscie ze zgłoszeniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiem jak to się stało - bo nic nie było usuwane, ani zmieniane :(((

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.