środa, 31 grudnia 2014

WYNIKI - #1 Wyzwania z Bałwankiem

Witam Was bardzo serdecznie :)))
dzisiaj tak jak obiecałam zapraszam na wyniki #1 wyzwania :)))
 Wyzwania z Bałwankiem :)))
 
Dziękuję za wszystkie piękne pracę i cudne bałwanki :)))
ale zwycięzca może być tylko jeden...
 
i tym razem nagrodę w postaci wykrojnika Bałwanka Marianne Design otrzymuję...
 
 
 
Szczerze gratuluję, a w sprawie wygranej proszę o kontakt na adres: sklep-cherrycraft@o2.pl

i dla Ciebie banerek :)

 
 
Następne wyzwanie już 5 stycznia 2015 :))
 
 
 
A Wszystkim tu zaglądającym życzę
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2015
by minął w zdrowiu, szczęściu i radości
pomyślności i miłości :))
oraz by marzenia się spełniały :)))
 
Cherry Craft :)))

4 komentarze:

  1. Dziękuję za wspaniałą zabawę :)
    Życzę wspaniałego Nowego 2015 Roku !!!
    Kreatywnego przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matuluniu! Dopiero zobaczyłam, ze to ja jestem tą szczęściarą, która wygrała bałwanka! :D Dziękuję! Już piszę @! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej radości zapomniałam życzenia zostawić... I dla Was - pierwszej ekipy - Szczęśliwego Nowego Roku i mnóstwa kreatywnych pomysłów! :)

      Usuń
  3. Pozdrawiam w 2019 roku. Teraz trzeba robić takie kartki. Moja znajoma robi w fabryce i coś takiego robią tylko nie takie skomplikowane, nieee

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.