środa, 14 listopada 2018

Gościnna Projektantka - kigabet vel Ki

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj na blogu gościmy zwyciężczynię naszego wrześniowego wyzwania
 
Stworzyła piękny, mixmediowy jesienny blejtram z córeczką :)
 
Zapraszam do podziwiania :))) szczegóły pracy są niesamowite :)))
 
i kilka :) słów od Ki
 
Witajcie tu Ki :)
Przychodzę dziś do Was ze swoim nowym blejtramem. Wiecie uwielbiam takie ścinkowo-mediowe projekty bo pozwalają mi nie tylko wyżyć się twórczo, ale i pozbyć nagromadzonych w zakamarkach szuflad resztek papierów i niepasujących pozornie do siebie kwiatów. Ten blejtram to uchwycenie tegorocznej jesiennej aury, która niesamowicie nam w tym roku sprzyjała. Na zdjęciu oczywiście moja córeczka.

Bazę blejtramu pokryłam ścinkami papieru w pasujących do siebie odcieniach. Następnie na bazę nałożyłam za pomocą maski pastę strukturalną wymieszaną z pigmentem w kolorze ochry. Całość pochlapałam farbami akwarelowymi.

Kompozycję osadziłam w lewym dolnym rogu tak by utworzyła trójkąt. Składają się na nią wycięte za pomocą wykrojnika papierowe listki, rożnego rodzaju kwiaty, gaza, koronki oraz gipura. Całość uzupełniłam brokatowymi kulkami w kolorze pomarańczy, drobnymi granulkami i białym proszkiem. Potem już było tylko chlapanie ... czyli coś co po prsotu uwielbiam . Ten etap zawsze mnie fascynuje.

Mam nadzieje, że moja praca się Wam spodoba. A może sami spróbujecie stworzyć jesienny blejtram?
Pozdrawiam serdecznie kigabet vel Ki
 
 

 
 

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.