poniedziałek, 21 maja 2018

Słoiki ze słodkościami

Dzień dobry !!!

Witam się z Wami serdecznie. Nie wiem jak Wam ale mi maj upłynął pod hasłem komuni, rocznicy komunijnej i innych obowiązków. Teraz już tylko zostało napisanie sprawozdania do pracy po trzech latach kolejnego stażu i finiszuję najtrudniejsze zadania. A dzisiaj przychodzę do Was niby z prostą pracą ale taką mam nadzieję, że dopracowaną i taką, która zaskoczyła gości mojego syna. Każda z rodzin dostała słoiczek z krówkami, które zapakowałam ręcznie w nowe papierki.

Mam nadzieję, że pomysł przypadł Wam do gustu. Na opakowaniach grafiki od I love digi.

         Po tym jak firma robiąca takie cukierki stwierdziła, że się nie wyrabia z realizacją zamówień i moje zamówienie nie dotrze na czas, plus przekąs "ha ha niech zrobi sobie Pani sama", zawzięłam się i zrobiłam je sama. 

  Wykorzystując grafiki firmy I love digi stworzyłam swoje papierki na krówki. Na dokładkę papiery Mintay Papers by Karola 7th Heaven 02. I voila gotowe.












Ze sklepu Cherry Craft użyłam:





Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do tworzenia własnych nawet takich postrzelonych pomysłów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.