sobota, 17 lutego 2018

Kartki prawie jak nie moje...

Tak, tak... kartki prawie jak nie moje:) 
Chyba wiadomo, że lubię jak moje prace są proste, czyste i nowoczesne, no dobra, może jeszcze lubię chlapania. Ale dziś postanowiłam, że pokażę Wam także, że potrafię zrobić prace romantyczne, kwieciste i trochę shabby chic czy boho. 
I wiecie co całkiem mi się podoba! A Wam?









Ze sklepu użyłam:

Bloczek papierów bazowych - 30x30 - DAYDREAM - LemonCraft Zestaw papierów - 30x30 - DAYDREAM - LemonCraft  Zestaw papierów - 30x30 - SERCEM MALOWANE - LemonCraft

Chryzantemy - MIX MORELOWY - 5 szt. - Wild Orchid Crafts Kwiat wiśni - MIĘTOWE - 5 szt. - Wild Orchid Crafts    Kwiatuszki Sweetheart - MIX NIEBIESKI - 10 szt. -  Wild Orchid Crafts

Kwiatuszki Sweetheart - MIX POMARAŃCZOWY - 10 szt. -  Wild Orchid Crafts MAGNOLIE - MIX KOLORÓW - 10 szt. -  Wild Orchid Crafts  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.