czwartek, 14 grudnia 2017

Patka Scrapuje gościnnie w Cherry Craft

Witam Was bardzo serdecznie!
Jest mi niezmiernie miło, że mogę wystąpić u Was jako gościnna projektantka ;)
We wrześniowym wyzwaniu udało mi się zająć pierwsze miejsce z moim Planem lekcji - jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję!!!
Dzisiaj ponieważ święta i Nowy Rok za pasem, przychodzę do Was z kalendarzem!
Wykonałam go na bazie Fabryki Weny, do kompletu zrobiłam notesik z eco-scrapbooking oraz teczkę - z dodatkowymi kartami na ulubione zdjęcia lub zapiski zamykaną na sznureczek ;)
Papiery jakich użyłam to oczywiście moja ukochana Galeria Papieru!
Komplet ten wręczyłam mojej chrześnicy z okazji jej urodzin, bardzo się ucieszyła!!!
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba, zapraszam do oglądania....




 
Było mi bardzo miło u Was gościć!

Mam nadzieję, że do miłego zobaczenia ;)

Zapraszam Was na mojego bloga: http://patkascrapuje.blogspot.com

Pozdrawiam Patrycja

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.