piątek, 26 maja 2017

Drapowane kartki - druga wersja

Witajcie!

Dziś opowiem wam o moich kolejnych zmaganiach z drapowaniem papieru.
Tym razem kartka z podwójną draperią.

Jak zwykle musiałam wypróbować kilka wariacji składania i ozdabiania.

Kartka nr 1
Prosto i delikatnie.
Miała być tylko kokardka, ale wyglądało to jakoś "łyso", więc pokombinowałam trochę...
W wersji ostatecznej: roli głównej papiery i przykuwający wzrok motyl.





Kartka nr 2
W tej samej kolorystyce, ale tym razem zdecydowałam się na kompozycję kwiatową
i napis z tekturki.






Kartka nr 3
Zmiana kolorystyki. Zmiana sposobu składania papieru. I tylko jeden duży kwiat.





I dopiero przy obrabianiu tego zdjęcia w programie graficznym zorientowałam się, 
że źle przycięłam papier i pismo na papierze jest do góry nogami! :(
Psss... tak miało być :D

Jeśli ktoś miałby ochotę poskładać papier, podaję schemat (w calach):


Ze sklepu wykorzystałam:






Pozdrawiam


1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.