wtorek, 18 kwietnia 2017

Album w fioletach.


Moją dzisiejszą inspiracją dla Cherry Craft jest album wykonany na bazie od Eco Scrapbooking. Bazę ozdobiłam cudownymi Papierami od Uhk Gallery. Album zawiera w środku 6 kart na zdjęcia. Aby zwiększyć ilość miejsc na fotografie dołączyłam 10 tagów, na których można coś zanotować lub przylepić małe zdjęcia.
Kwiaty wykonałam samodzielnie:)))









Ze sklepu Cherry Craft użyłam:

Pasek - Autumn in Avonlea - RÓŻE - 30x5,5 - UHK Pasek - Autumn in Avonlea - TAGI - 30x5,5 - UHK  Papier - Autumn in Avonlea - BENCH - 30x30 - UHKPapier - Autumn in Avonlea - BOWER - 30x30 - UHK

Papier - Autumn in Avonlea - GARDEN - 30x30 - UHKPapier - Autumn in Avonlea - PATH - 30x30 - UHK

Papier - Autumn in Avonlea - PORCH - 30x30 - UHKPapier - Autumn in Avonlea - STEPS - 30x30 - UHK


Wykrojnik -  Romantic Vines - S4-531 - Spellbinders  Klej - MAGIC


Wkłady do pistoletu na gorąco - 7mm - Stamperia Kostki dystansowe - DUŻE - 3mm - 168 sztukPręciki w gałązkach - FIOLETOWE - małe


Przypominam o trwającym wyzwaniu na które serdecznie Was zapraszam:)


Pozdrawiam:)


Madośka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.