piątek, 27 września 2019

Lift kartki Kwiat_Wiśni7 - cd

Dzień dobry,

Witam Was serdecznie po małej przerwie. Ostatnie miesiące nie były łatwe, choć się starałam to stale jakieś przeciwne fale miałam. Dużo ze zdjęć zablokowanych na kompie, do którego nie miałam dostępu i wiele, wiele innych zobowiązań. Tak czy inaczej wracam do pracy mam nadzieję. Na pewno mam co pokazywać na jakiś czas.

Dzisiaj karteczka na chrzest. Obrazek po prawej, kwiatki po lewej - jako lift kartki wyzwaniowej do wyzwania właśnie zakończonego.





W pracy użyte kwiatki ze sklepu Cherry Craft i papiery LaseroweLove Vintage Baby Girl.

Pozdrawiam Was serdecznie


1 komentarz:

  1. Hi this is so adorable I love it .
    Have a nice weekend and I hope everything is working out now with the computer and stuff .
    Hugs and Creativity
    Cinderella https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/
    Xx

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.