niedziela, 10 lutego 2019

Blejtram pełen kwiatów i dodatków

Jak obiecałam na tapecie u mnie ogrom blejtramów w ostatnim czasie. I szczerze mam tyle pomysłów na kolejne, że chwilowo mam wrażenie stale robię kolejne i kolejne. Obiecuję, że będę umieszczać także przerywniki w postaci innych scrapów :)

Ten blejtram jest dosyć spójny ze względu na dość spore zdjęcie. Skoncentrowany środkowo i mega przestrzennie. Chyba to jedna z niewielu prac, która miała tyle warstw. Na zmianę papier, tekturki, koronki, kwiatki, listki itd. Wyszła fajna 3d praca. Główna baza to papier Cute&Co z Piątek 13. Dodatki Primy kwiatowe i inne. Papierowe listki i mgiełki z 13arts.  Puder do smbossingu z Agaterii w clu pogrubienia i posrebrzenia napisu. Generalnie w formie i w kolorze to mój ulubiony blejtram. Myślę, że mogę się pokusić o sformułowanie, że to jedna z moich ulubionych prac ever.








W pracy wykorzystałam ze sklepu Cherry Craft:


Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.