sobota, 27 października 2018

Blejtram black&white

Witam Was serdecznie

Mało mnie tutaj ostatnio i choć namawiałam szefową, by mnie puściła w świat to niedobra nie chce i zachęca do tworzenia i pokazywania Wam jak najwięcej. Mam nadzieję, że się zainspirujecie i coś nowego powstanie w Waszym warsztacie.

Ja dzisiaj pojawiam się z pracą, która jest całkowicie odmienna od tego co zazwyczaj tworzę. A przede wszystkim jest w kolorystyce, za którą się jeszcze nigdy nie wzięłam. Prace c&s jak najbardziej, ale b&w nigdy.

Nie jest to najłatwiejsze połączenie kolorów. Nie mogłam nie dodać choć odrobiny innego koloru i choć narzucałam sobie, że będą tylko dwa kolory dołożyłam odrobinę szarości, a tekturki pozostawiłam surowe, nietknięte. Myślę, że dodało to charakteru pracy.

Praca w całości oparta na papierach Galerii Papieru (Najlepsze życzenia, W cieniu księżyca). Dodatki Primy w postacie naklejek, dżetów i kwiatków. Jedynie gałązki z wykrojnika to zwykły biały papier techniczny. Tekturki oczywiście ze Scrapińca.




Ze sklepu użyłam:


Pozdrawiam serdecznie





4 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.