czwartek, 30 listopada 2017

Świąteczny blejtram

Idą święta wielkimi krokami. I z tej okazji przygotowałam świąteczny blejtram z wiankiem i ogromem dodatków.

W ofercie sklepu Cherry Craft pojawiły się cudowne nowości: szyszki mini i złote gałązki

Nie mogłam się oprzeć i przejść obok nich obojętnie - zobaczcie sami. 




Użyłam w pracy papierów Studio75. Na nich umieściłam kompozycję z szyszek, kulek głogu, cynamonu, anyżu, złotych gałązek, dzwonków, pączków ryżyku. Całość obsypana kamyczkami, pomediowana mgiełkami, pogessowana. 

W centralnym punkcie własnoręcznie zrobiona różyczka z foamiranu z wykrojnika firmy Rosy Owl.





W pracy użyłam produkty ze sklepu Cherry Craft:






Mam nadzieję, że podoba się Wam taka kompozycja.

Pozdrawiam serdecznie

Koraliki Beaty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.