piątek, 3 czerwca 2016

Malwinku gościnnie w Cherry Craft :)))

 
Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj zapraszam do obejrzenia prac naszej Gościnnej Projektantki - Malwiny w świecie blogowym znanej jako - malwinku  :))
 
Klika słów od Malwiny:
"Na samym początku baaardzo dziękuję a zaproszenie do Gościnnego Występu na blogu Sklepiku Cherry Craft, mam na imię Malwina, ale w świecie blogowym posługuję się nickiem: malwinku.
Od 4 lat prowadzę bloga:
http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/
Od dziecka uwielbiałam coś tworzyć:
a to bardzo przestrzenne papierowe szopki,
a to coś z modeliny,
a to drzewka szczęścia z bursztynów i muszli...:),
ale dopiero od niedawna zaczęłam zajmować się scrapbookingiem "profesjonalnie":D,
Nie mam jakiegoś konkretnego stylu, uwielbiam eksperymentować z mediami, jestem stemplomaniaczką:). Jako że z zamiłowania jestem ornitologiem
motyw ptaków dość często pojawia się w moich pracach:).

Często wykorzystuję w swoich pracach to co znajdę w lesie, na łące, na polu: pióra, zasuszone motyle, zioła:).
Moje prace możecie zobaczyć na blogu:
http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/

jeszcze raz dziękuję za to, ze mogłam
wystąpić na blogu
Cherry Craft:),

malwinku
."
 






dziękujemy bardzo za gościnną pracę  :))))
ja również lubię mocne kolory :)))
 
 
pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wiśni7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.